srijeda, 20. svibnja 2015.

PuPi Bags-unikat za sve!

Torbe su modni dodaci za kojima većina žena ludi. Kako izabrati odgovarajuću veličinu, model, dizajn, boju su pitanja koja sama žena sebi postavi prije nego ode u kupovinu za savršenom torbom. Od svih mogućih materijala, pamuka, eko kože, kože, mat boje, lakovane, sa ili bez printa ili šljokica. Jedno je sigurno, a to je da je izbor ogroman. 


Fotografija PuPi torbi-preuzeto sa FB
stranice PuPi bags
Mnogi modni časopisi, portali imaju savjete za nas o tome kako izabrati odgovarajuću torbu. Pa tako brojni dizajneri savjetuju da kupite torbu koja odgovara vama, vašoj ličnosti i potrebama. 


Ukoliko ste sportski tip, a nosite uvijek puno stvari idealna torba za Vas je velika torba sa mnogo pregrada i dugim kaišem ili ruksak zanimljivog izgleda. 

 Ali, ako ste tip osobe koja uvijek uz sebe ima samo mobitel i novčanik onda je za Vas pravi izbor malena torbica koju možete nositi na dva načina, preko ramena ili u ruci. 

Vjerujem da većina žena ipak želi da ima nešto unikatno, jedinstveno samo njoj i po ličnoj mjeri i obliku. 


Zato Vam ja ovdje predstavljam  djevojku koja izrađuje upravo takve torbe. Prefinjene, unikatne gdje Vi možete birati model, boju, kombinaciju. Studentica farmaceutskog fakulteta, Samra Karić je osoba koja Vam može omogućiti da uz svoju torbu izgledate uvijek besprijekorno i primjećeno. Njena FB stranica je PuPi Bags i to je kako kaže Samra '' jedina prezentacija njenog rada''. Zašto se baš stranica zove PuPi ne zna ni ona, ali jedno zna-a to je da ime neće biti ''Unikatne torbe'' i sl.


Posao i studiranje


Ovo je jedan od primjera mladih ljudi koji studiraju i rade nešto pored kako bi pomogli svojim roditeljima, ali i sebi da bar zarade svoj džeparac. '' Mnogo vremena mi ovo sve oduzima. Obzirom da sam i student jako je teško biti aktivan i u jednom i u drugom području, a pored toga odvojiti vrijeme za porodicu i prijatelje. Trud se uvijek isplati, ali je potrebno mnogo i vremena i truda uložiti da bi naučio, da bi znao raditi ono sto radiš. Konstantno uciš, a to nikad nije dovoljno jer uvijek ima sutra nešto novo što prethodni dan nisi znao'', rekla je ova mlada studentica i kreativka.


Na pitanje kako se odlučila pokrenuti ovaj mali posao i kako joj ide, Samra je odgovorila: ''S obzirom na to da je moda toliko promjenjiva i da se svakoj ženi dogodi dilema koji komad odjeće ili kakvu torbu odabrati, došla sam na ideju kako da im omogućim da nose unikatne stvari koje će uvijek biti u trendu po nekim realnim, dostupnim cijenama.  Kada sam svoju ideju sprovela u djelo mislila sam da ću imati torbe u svim mogucim bojama i ako prodam bar jednu bit ću zadovoljna. I tako je nekako sve krenulo: prve narudžbe, prve pošiljke, komentari, većinom pozitivni. Moja je možda sreća što sam od samog početka bila zadovoljna i sa prodajom i sa zaradom i sto se vise trudim rezultati su sve bolji. Meni je ovo prije svega velika sreća i zadovoljstvo raditi, a ujedno mnogo toga sebi ostvarim.'' 


 PuPi bags 29.jula obilježava svoju prvu godišnjicu rada, a ja joj u sljedećoj želim mnogo više napretka, kreativnosti, FB prijatelja, narudžbi, zdravlja i zarade.  


U video zapisu ispod možete pogledati neke najprodavanije modele PuPi torbi. Uživajte.

         



video:Adna Omerović

Nema komentara:

Objavi komentar