nedjelja, 31. svibnja 2015.

Čokoladni buketi? DA, Čokoladni buketi!

fotografija preuzeta sa Fb profila

Ruže i bombonjera su klasični poklon koje muškarci poklanjaju svojim voljenim. Da li je to već postalo kliše koje žene očekuju i da li one uvijek glume radost i iznenađenje ili im stvarno svaki put ponovo znači taj poklon kao i prvi put? Ja mislim da smo mi, žene malo olakšali muškarcima sve to. Znaju da je dovoljno kupiti ružu ili buket ruža i time smatraju da mogu riješiti sve, rođendan, godišnjicu i sl. Rijetki su oni koji se sjete nešto uraditi, spremiti iznenađenje, kupiti uz cvijeće i dobru knjigu ili nešto što samo on zna da njegova voljena voli. Ili nešto neobično napraviti, pronaći i obradovati je. 


U ovom postu ću predstaviti 29-godišnju Dženitu Delić iz Tuzle koja je došla na ideju da pravi čokoladne slatke bukete. Eto prilike za sve muškarce čijim se pripadnicama nježnijeg spola bliži rođendan da naruče upravo ovakav jedan buket sa čokoladicama i prigodnom porukom. Njen FB profil je Čokoladni Slatki Buketi. 

fotografija preuzeta sa Fb profila

Dženita je diplomirani žurnalista i nakon gubitka posla odlučila je pokrenuti nešto svoje, neki mini biznis. '' Jednom prilikom, kada sam ostala bez posla, uz kafu sa prijateljicom ušle smo u priču vezanu za ručne radove, slike na alu-foliji, izrada nakita i slično i između ostalog spomenula mi je jednu cvjećaru u kojoj prave bukete i korpice u koje ubacuju i čokoladne bombone. To mi je bilo interesantno. Zanimalo me kako se to radi i potražila sam ih na internetu, ali oni su imali samo nekoliko fotografija tih njihovih buketa. S obzirom da je moja prijateljica kupila jedna takav buket opisala mi je kako je izgledao i onda sam odlučila da i ja to probam napraviti'', rekla je Dženita. 


Njen prvi buket je bio kako ona kaže ''prosječan'', ali svaki sljedeći je bio sve ljepši i ljepši. Narodna izreka kaže da se prvi mačići u vodu bacaju, ali ova djevojka je svoje prve bukete poklonila. Nakon što je otvorila FB profil i na taj način prezentovala svoj rad krenule su i narudžbe. Kaže da su ljudi rado prihvatali prijateljstvo sa Čokoladnim Slatkim Buketom. Ono što je njoj najbitnije su zadovoljni kupci koji će se ponovo vraćati na istu adresu, tj. na isti FB profil. 

postupak izrade jednog čokoladnog buketa 
Za izradu jednog buketa joj je potrebno u prosjeku tri sata, ali opet sve zavisi od veličine buketa. Kako Dženita opisuje svoj posaoi šta je to zapravo: '' Ja želim predstaviti svoje Čokoladne Bukete. To su zapravo čokoladne bombone, praline, bombonjere koje upakujem i jedan fini, slatki buket. Dakle, umjesto cvijeća u buketu imate čokoladu. Neobičan, interesantan, originalan, unikatan poklon koji možete pokloniti bilo kome. Znamo da čokoladu gotovo svi vole (osim onih koji su alergični, a šteta jer su nažalost  uskraćeni za jedno nevjerovatno zadovoljstvo) tako da nikada nećete  pogriješiti ako se odlučite da Vaš poklon bude Čokoladni Buket.''


Još dodaje da je čovjeku samo nebo granica kada se pusti mašti na volju.

Ovim poslom se bavi već godinu dana i kaže da se ne može previše zaraditi, ali može dovoljno da imate određeni kapital kako bi dalje razvijali svoj posao. Smatra da je ovo odličan način da se pokaže kreativnost za sve one koji su nezaposleni.


Dženitin savjet za sve one koji su možda ostali bez posla: '' Nakon što izgubite posao slijedi vam depresija i traženje drugog. Međutim možete to da preskočite i pokrenete vlastiti mini biznis. Meni je ovo bio jedinstven način da se zabavim, uživam, iskoristim svoje slobodno vrijeme i talenat, učinim sebe sretnom, a i druge i povrh svega toga da zaradim. Upravo zbog toga ja sam zadovoljna svojim''poslom''. Volim ovo da radim i jednog dana možda se odlučim da otvorim svoju specijalizovanu ''čokoladnu cvjećaru''. 


Ja se nadam da će ova mlada kreativna djevojka i uspjeti u tome i da ću jednog dana imati priliku pisati nastavak za svoj blog o uspješnosti njene Čokoladne cvjećare. 


Nema komentara:

Objavi komentar